כיצד לבחור שמלה לאימא של הכלה המדריך המלא

שמלת כלה

בשעה טובה, ביתך עומדת להינשא לבחיר ליבה ובקרוב היא תלבש את שמלת הכלה הלבנה ותעמוד מתחת לחופה. ההתרגשות בשיאה וההכנות הרבות ניצבות בפתח: מסיבת אירוסין, היכרות עם משפחת החתן, ארגון טקס המקווה, הכנת רשימת המוזמנים, בחירת שמלת הכלה לביתך ומה לא?!
וכמובן, כמובן בחירת השמלה לאמא של הכלה…

אז כיצד בוחרים שמלה לאמא של הכלה?

באופן טבעי, אם הכלה מחזיקה בתפקיד מפתח ומוביל בחתונה, כך שרצוי שתיראי במיטבך ובמלוא הדרך. אז איך מתכוננים? איך בוחרים את השמלה האידיאלית?
רפאל איבזי, סטייליסט בכיר ובעל בוטיק מוביל לשמלות ערב ברחוב דיזינגוף בתל- אביב, מביא לכן אימהות יקרות את המדריך המלא.

היוועצי עם הכלה

לאחר שביתך בחרה את שמלת הכלה שלה, זה העיתוי הנכון לשוחח עם הכלה המיועדת ולברר מה החזון שלה ליום חתונתה. התייעצי עם בתך, והביני ממנה כיצד היא רואה אותך ביום חתונתה. אולי יש לה הנחיות או בקשות מסוימות לגבי השמלה שלך? אולי מתוכנן קונספט מסוים לאירוע? אולי הכלה מדמיינת אותך בצבע מסוים ובסגנון מסוים?. מנגד, ייתכן ובכלל, לביתך אין הנחיות מסוימות, ומבחינתה תתלבשי כאוות נפשך ותסובבי לא מעט ראשים, כל עוד את נראית מכובדת. הקשיבי לביתך ולרצונותיה, בכל זאת מדובר ביום שלה. יחד עם זאת, אל תשכחי להביע את עצמך ולהביא את הסגנון האישי שלך, ולהיות מאושרת מהבחירה הסופית של השמלה שלך.

מה לובשת אם החתן ?

להגיע לחתונת ביתך, ולגלות שאם החתן לובשת שמלה מאוד דומה לשמלה שלך, באותה הגזרה ובאותו הצבע, עלולה להיות סיטואציה קצת לא נעימה ומביכה. בכל זאת, את משקיעה זמן ואנרגיה למצוא שמלה ייחודית, שתשקף את האישיות שלך ותחמיא לך. הטיפ שלנו- בררי מראש מול אם החתן, מה היא מתכננת ללבוש באירוע, על- מנת למנוע אי נעימויות ולאפשר לכל אחת מכן להיות ייחודית.

מיקום האירוע – אנא התלבשי בהתאם!

כאם הכלה, סביר להניח שהפצת את הבשורה המשמחת למשפחה ולחברים, וקרוב לוודאי שכבר הספיקו לשאול אותך את שאלת השאלות- מתי החתונה ואיפה היא תתקיים. אז חשוב להדגיש, שלמיקום אירוע החתונה, ישנה חשיבות רבה המשפיעה ישירות על הסטייל והסגנון של השמלה שלך. עלייך לקחת בחשבון, באם החתונה תתקיים בגן אירועים פתוח, חוף הים, חתונה ביער, חתונת צהריים, או אירוע ערב באולם יוקרתי המכתיב קוד לבוש תואם. בתוך כך, כשמדובר בחתונת ערב במיקום יוקרתי ונוצץ, לרוב שמלת אם הכלה תהיה שמלת מקסי, שמלה ארוכה וקלאסית עם ייחודיות מסוימת אשר תבדל אותך משאר האורחים. לעומת זאת, אם ביתך מתכננת להינשא במתכונת של חתונת צהריים, מומלץ לבחור שמלה באווירה קלילה ורכה המתאימה לאירוע מסוג זה.

נוחות- מילת המפתח!

אימהות יקרות, שימו לב! אתן הולכות לעמוד ארוכות באירוע. החל משלב קבלת הפנים המרגשת- נשיקות וחיבוקים, לאחר מכן בטקס החופה, ובהמשך לפזז ולנענע ברחבת הריקודים. לכן, נוחות היא מילת מפתח, ולא רק בנעליים. רצוי לבחור שמלה שתרגישי בה הכי נוח שאפשר, הן מבחינה פיזית והן מבחינת בחירת השמלה האידיאלית, אשר תשקף את האישיות שלך. השכילי  לבחור שמלה שלא רק תחמיא למבנה גופך, אלא שגם תאפשר לך לנוע בחופשיות, לעמוד אתה זמן ממושך, לשבת אתה וכמובן לרקוד אתה. בסופו של דבר, הדבר האחרון שאת צריכה בחתונת ביתך, זו שמלה לא נוחה, לוחצת ומעיקה.

KEEP IT SIMPLE- מעט זה דווקא יותר

בטח כבר קרה לכן, שהגעתן לחתונה וראיתן את אם הכלה לבושה בשמלת ערב שסובבה לא מעט ראשים, אך לא במובן החיובי של המילה. זו תהיה טעות אופנתית עבורך, לבחור שמלת ערב עמוסת פייטים ונוצצים למיניהם, שבסופו של דבר תקנה לך אמנם מראה ייחודי ונוצץ, אך זול ביותר.
זכרי, אם הסגנון האישי שלך הוא שמלות ערב מהז'אנר הנוצץ, שאנחנו מאוד אוהבים, הקפידי לבחור את השמלה הנכונה עבורך. את יכולה, להקנות לך את המראה הנוצץ והשיקי גם בצורה מעודנת וקלאסית, וכמובן באמצעות שילוב של אקססוריז מתאימים, כמו שרשרת ועגילים נוצצים שירימו כל הופעה.

הגזרה שלך- הדגישי את הנכסים שלך!

אנחנו חיים במדינת ישראל/ במציאות הישראלית-  ומרבית הנשים והאימהות לא נוהגות ללבוש שמלות, ולרוב לא תמיד הן יודעות איזו גזרת שמלה תתאים להן.

על-כן, אימהות יקרות, חשוב שתבחרנה שמלה לאירוע, אשר תדגיש את הנכסים הטבעיים שלכן.
מעצב מנוסה, יידע להמליץ לכן, על שמלה אידיאלית אשר לוקחת בחשבון את הנתונים שלכן: מבנה  גוף מלא או רזה, היקף החזה, אגן רחב או צר, גובה, צבע עור ועוד.  הטיפ שלנו, הוא לגלות פתיחות וסבלנות, ולהקשיב למעצב כי תמיד אפשר לנסות. חוץ מזה, לא לדאוג – לכל אחת יש פתרון אידיאלי שמותאם למבנה גופה ולסגנון האישי שלה.

2018-08-15T00:44:22+03:00
Call Now Button