המדריך לחיפוש שמלות ערב בתל-אביב

שמלות ערב בתל אביב

הבן או הבת מתחתנים בקרוב? החברה הכי טובה שלך מתחתנת? מוזמנת לאירוע שחשוב לך להיראות בו במיטבך?
שמלות ערב בתל אביב מוצעות למכירה במגוון בתי אופנה ובוטיקים הנמצאים בעיקר, ברחוב דיזנגוף האופנתי.

כיצד תתכונני לחיפוש שמלות ערב בתל אביב?

תהליך חיפוש שמלות ערב בתל אביב, לפעמים עלול להיות מתיש ומעייף וכרוך בהתרוצצויות רבות מחנות אחת לאחרת. רגע לפני סיבוב חיפוש שמלת הערב ברחוב דיזינגוף בתל- אביב, ריכזנו עבורך טיפים שיהפכו את תהליך החיפוש לחוויה מהנה.

התחילי מוקדם – לא לחכות לרגע האחרון

לא פעם אנו נתקלים במקרים של נשים לחוצות, "הנזכרות" לחפש שמלת ערב ממש ברגע האחרון.
לכן, ההמלצה היא להתחיל בתהליך חיפוש השמלה בהקדם האפשרי. חודשיים מראש, הוא זמן סביר, שיאפשר לך לחפש בנוחות ובשלווה את השמלה שלך. כמו כן, במידה ואת רוצה לרזות קצת, זה ייתן לך קצת זמן להיכנס לדיאטה.

בחרי מראש את המלווה הנכונה

ישנן נשים המגיעות לבחור את שמלת האירוע עם חברה, אחות, הכלה, הילדים ולפעמים גם הבעל. לכל אחד ואחת דעה וסגנון משלו, כך שתהליך חיפוש השמלה, לפעמים, עלול להיות מתסכל ולייצר תחושה של חוסר ביטחון. על-כן, חשוב שתשכילי לבחור מי ילווה אותך בתהליך חיפוש השמלה שלך. רצוי לבחור מלווה אחת, אשר מכירה היטב את הסגנון האישי שלך באופנה, וכמובן את אישיותך. מלווה שאת סומכת על דעתה הכנה, אחת שמבינה היטב מה את מחפשת. בשום פנים, לא מלווה בעלת טעם הפוך וסגנון שונה משלך. בחירת המלווה הנכונה, תהפוך את תהליך חיפוש השמלה לחוויה זורמת יותר, ואפילו גם מהנה.

הלבשה תחתונה

גורם מאוד חשוב, הוא בחירה נכונה של הלבשה תחתונה שתחמיא למבנה גופכן, ושתייצר מראה הרמוני. לכן, במידה ואת יודעת שתזדקקי למחטב, ויש לך אחד כזה בארון הביאי אותו אתך לחנות. בנוסף למחטב, הביאי אתך מהבית חזייה טובה ואיכותית, שתאסוף ותרים את החזה.

אל תשכחי להביא נעליים מתאימות

ברוב הבוטיקים המציעים שמלות לאירועים, יעמדו לרשותך זוג נעלי עקב שישמשו אותך בתהליך מדידת השמלה. עם זאת, לא תמיד גובה העקב שבחנות, הוא גובה העקב הנוח והמועדף עלייך. לכן, רצוי ומומלץ להביא איתך מראש, זוג נעלי עקב שתנעלי באירוע, או לחילופין זוג נעליים עם גובה דומה. כך תוכלי לבדוק שאורכה של השמלה, מתאים בדיוק לגובהך ומחמיא לך.
חיסכי ביקור חוזר בחנות- היות ובד"כ, המעצב יבצע תיקוני אורך, לשמלה בהתבסס על גובה נעלי העקב שלך.

תני הזדמנות

החנויות והבוטיקים השונים, מציעים שלל של שמלות ערב במגוון סגנונות, בדים וכו', כך שבקלות אתן עלולות להתבלבל מההיצע הרחב שבחנות. יתרה מכך, ישנן נשים שרואות את השמלות תלויות על הקולבים וממהרות לפסול אותן במבט ראשון. זכרי, שמלה נראית שונה לחלוטין על הגוף,  מאשר על הקולב. הטיפ שלי, הוא להקשיב למעצב ופשוט לנסות, לזרום ולמדוד. מניסיוני, היו לא מעט מקרים שבהן, נשים הגיעו עם רעיון לשמלה מסוימת, ודווקא השמלה הנבחרת והמחמיאה הגיעה מסגנון שונה.

יצאת לסיבוב קניות?

את מוזמנת לבקר בבוטיק שמלות הערב המוביל  "רפאל" – דיזינגוף 218, תל- אביב. בית אופנה  בבעלותו של  רפאל איבזי, סטייליטס בכיר ומעצב אופנה. מעבר להיצע שמלות ערב רחב ומגוון, במקום ניתנים שירותי סטיילינג בהתאמה אישית לכל לקוחה.

2018-09-12T23:04:41+03:00
Call Now Button